NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Aleksandra Milanovic
Dodatne informacije
-
Lični podaci
- Datum rođenja: 09.2.1989.
- Mesto rođenja: Vranje
-
Obrazovanje
- Fakultet: Filozofski fakultet
- Odsek / Grupa / Smer: Pedagogija
- Godina diplomiranja: 2012
-
Spisak publikacija
-
Radovi u ostalim časopisima:
Novković Cvetković, B., Stanojević, D. i Milanović, A. (2020). Application of Computers in Teachingand
Learning from the Teacher’s Point of View, TEME,44(4), 1231–1244.
ISSN 1820-7804, COBISS.SR-ID 559631, UDK 371.3:004Milanović, A. i Novković Cvetković, B.(2020). ICT in Teaching – Once A Choice, Now A Necessity, Facta Universitatis, Series: Teaching, Learning and Teacher Education, 4(2), 147–156. ISSN 2560-4600, DOI: https://doi.org/10.22190/FUTLTE2002147M
Максимовић, Ј., Османовић, Ј. и Милановић, А. (2019). Теоријски приступ холистичкој образовној
парадигми, Годишњак Педагошког факултета у Врању, 10(1), Врање, 43–54.
UDK 37.012:303.022/.023, ISSN 2466-3905, COBISS.SR-ID 221686284Maksimović, J., Osmanović, J. i Milanović, A. (2018). John Amos Comenius’ contribution to the
development of the didactic methodology, Siedleckie Zeszyty Komeniologiczne JAN AMOS KOMEŃSKI
W EPOCE WSPÓŁCZESNOŚCI, Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, 89–105. ISSN 2450-7245Milanović, A. (2018). Pedagoški potencijal muzeja- muzej kao centar obrazovanja i učenja, Годишњак за ПЕДАГОГИЈУ, Год. III(2), Univerzitet u Nišu Filozofski fakultet, 73–90. UDK 37:069, ISSN 1821-4770, COBISS.SR-ID 174017804
Милановић, А. (2017): Теорије о даровитима, Годишњак Учитељског факултета у Врању, 191–201.
UDK 37.042:159.928.23, ISSN 1820-3396, COBISS.SR-ID 221686284Крстић, А. и Османовић, Ј. (2015): Мотивисаност наставника за професионални развој и саморазвој,
Годишњак Учитељског факултета у Врању, 187–200. UDK 371.13/.15, ISSN 1820-3396, COBISS.SR-ID 174488844 -
Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
Мilanović, A., Novković Cvetković, B. i Maksimović, J. (2020). Digital Literacy– an important component
of Future Teacher′s education. Zbornik radova sa međunarodnog naučnog skupa, The strategic direction of
the developmnent and improvement of higher education quality: challenges and dilemmas, 187–199. Zbornik uredili Emina Kopas Vukašinović i Aleksandar Stojadinović. Vranje: Pedagoški fakultet, Jagodina: Fakultet pedagoških nauka.
ISBN 978-86-6301-039-0, COBISS.SR-ID 24476169, UDK 316.774Maksimović, J. i Milanović, A. (2020). Constructivist approach in the research of giftedcharacteristics,
significance and benefits. Tematski zbornik broj 25 sa međunarodnog naučnog skupa: Kompleksnost fenomena darovitosti i kreativnosti-izazovi: pojedinac i društvo, 265–278. Vršac: Visoka škola za obrazovanje vaspitača Mihailo Pavlov; Arad, Rumunija: Univerzitet De Vest AurelVlajku.
Zbornik uredili Grozdanka Gojkov i Aleksandar Stojanović. UDK: 37.022, ISBN 978-86-7372-281-8, 25,
ISSN 1820-1911, UDK 371.95, CIP 159.928053.5(082), COBISS.SR-ID 15815945Османовић, Ј. и Милановић, А. (2020). Условљеност познавања комплексности феномена и
потенцијалних начина идентификовања даровитих и креативних ученика у школском контексту,
Tematski zbornik broj 25 sa međunarodnog naučnog skupa: Kompleksnost fenomena darovitosti i
kreativnosti-izazovi: pojedinac i društvo, 319–328. Vršac: Visoka škola za obrazovanje vaspitača Mihailo Pavlov; Arad, Rumunija: Univerzitet De Vest Aurel Vlajku. Zbornik uredili Grozdanka Gojkov i Aleksandar Stojanović. UDK: 37.022, ISBN 978-86-7372-281-8,25, ISSN 1820-1911, CIP 159.928-053.5(082), COBISS.SR-ID 15815945Ценић, Д и Крстић, А. (2014): Примена иновативних наставних метода за повећање постигнућа
студената путем акционог истраживања, Међународна конференција ЕDUvision 2014: Содобни
пристопи поучевања прихајајочих генерациј, Љубљана: Народна универзитетна књижица, 418–427. -
Radovi na domaćim naučnim skupovima:
Крстић, А. (2014): Улога наставника у педагошко саветодавном раду, Тематски зборник Могућности модификовања васпитно-образовног рада и методике разредне наставе, Врање: Учитељски факултет, 221-233. ISBN 978-86-6301-018-5, COBISS.SR-ID 212581132