NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Danijela Miletić
Dodatne informacije
-
Lični podaci
- Datum rođenja: 01.04.1993.
- Mesto rođenja: Prokuplje
-
Obrazovanje
- Fakultet: Filozofski fakultet
- Odsek / Grupa / Smer: Pedagogija
- Godina diplomiranja: 2016.
-
Spisak publikacija
-
Monografije i poglavlja u monografijama:
Jevtić, B., Milošević, D., i Jevtić-Trifunović, N. (2022). Online nastava tijekom pandemije bolesti Covid-19 – između učinkovitosti i preferencija. Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. (M13)
-
Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:
Milošević, D., Trifunović N. & Jevtić B. (2024). Pupils’ Avoidance Strategies in Mathematics and their Perception of the Teachers’ Performance and Mastery. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), 12(2), 283-293. https://doi.org/10.23947/2334-
8496-2024-12-2-283-293 (M23) Jevtić, B. & Milošević, D. (2022). Identifying the dimensions of the school climate from the perspective of primary school students. Теме, 46(3), 677-692. https://doi.org/10.22190/TEME210210036J (M23)
Jevtić, B., & Milošević, D. (2021). Adolescents' preferences for media content and their perceptions of dominant value orientations in the media. Problems of Education in the in the 21st Century, 79(1), 34-46. https://doi.org/10.33225/pec/21.79.34 (M23)
Milošević, D. i Maksimović, J. (2022). Inkluzivno obrazovanje u Republici Srbiji iz ugla nastavnika razredne i predmetne nastave: kompetencije, prednosti, barijere i preduslovi. Nastava i vaspitanje, 71(1), 7-27. https://doi.org/10.5937/nasvas2201007M (M24)
Jevtić, B., Đorić, G., & Milošević, D. (2019). Developing social competencies of pupils through workshops in physical education classes. FACTA UNIVERSITATIS: Physical Education and Sport, 17(2), 259-275. https://doi.org/10.22190/FUPES190314025J (M24)
Milošević, D., & Maksimović, J. (2020). Methodology of comparative research in education: Role and significance. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education, 8(3), 155–162. http://dx.doi.org/10.23947/2334-8496-2020-8-3-155-162 (M51)
-
Radovi u ostalim časopisima:
Jevtić, B., Mikanović, B., & Milošević, D. (2022). Multikulturelles umfeld und jugendgewalt in der grundschule. Deutsche internationale Zeitschrift für zeitgenössische Wissenschaft, 32, 36-46. https://doi.org/10.5281/zenodo.6560179 (M23)
Jevtić, B., & Milošević, D. (2022). The importance of the inclusion of intercultural diversity. Moldavian Journal for Education and Social Psychology, 5(1), 62-69. http://dx.doi.org/10.18662/mjesp/5.1/33 (M51)
Milošević, D. i Milošević, D. (2023). Elektronsko nasilje na društvenim mrežama iz perspektive učenika srednjih škola. Pedagoška stvarnost, 69(2), 149-165. http://dx.doi.org/10.19090/ps.2023.2.149-165 (M52)
Milošević, D. (2020). Podsticanje asertivne komunikacije učenika putem radioničarskog rada u okviru odeljenske zajednice. Godišnjak za pedagogiju, 5(1), 81-92. http://dx.doi.org/10.46630/gped.1.2020.06 (M54)
-
Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
Jevtić, B., Jevtić-Trifunović, N., & Milošević, D. (2022). Educational and advisory work in the school community: teacher perspective. In Angeloska Galevska, N., Tomevska-Ilievska, E., Janevska, M., Bugariska, B. (eds.). Educational Challenges and Future Prospects: Conference Proceedings (pp. 232-238). Skopje: Faculty of Philosophy, Institute of Pedagogy. (M33)
Milošević, D. (2020). Peer relationships in the real and virtual world. Exceptional Children: Education and Treatment, 3(2), 255-267. ISSN 2683-3603 (online). (M33)
Milošević, D., & Đorić, G. (2019). The teacher of the future we want. Knowledge International Journal, 31(2), 411-417. http://dx.doi.org/10.35120/kij3102411m (M33)
Milošević, D. i Milošević, D. (2023). Interkulturalna transformacija škole: učiti živeti zajedno. Izvodi saopštenja sa 57. Kongres antropološkog društva Srbije (str. 131). Niš: Antropološko društvo Srbije. ISBN 978-86-6275-152-2 (М34)
Milošević, D. i Milošević, D. (2023). Kulturna dimenzija globalizacije i izazovi kulturnog diverziteta. Izvodi saopštenja sa 57. Kongres antropološkog društva Srbije (str. 132). Niš: Antropološko društvo Srbije. ISBN 978-86-6275-152-2 (М34)
-
Radovi na domaćim naučnim skupovima:
Milošević, D., Osmanović Zajić, J., & Maksimović, J. (2021). Application of innovative teaching models in the school context. In J. McDermott & Kožuh, A. (eds.). Educational challenges (pp. 53-72). Los Angeles. (M45)
Maksimović, J., Milošević, D., & Osmanović Zajić, J. (2021). Funkcion of reflective practice and action research in the prevention of violence. In J. McDermott & Kožuh, A. (eds.). Educational challenges (pp. 261-285). Los Angeles. (M45)
Јевтић, Б. и Милошевић, Д. (2019). Хуманистичко васпитање као предуслов редукције дискриминације појединца. У В. Виријевић (ур.), Међународни тематски зборник: Психолошки, медицински и образовни аспекти добробити појединаца и група у процесу друштвене транзиције (стр. 257-280). Приштина: Филозофски факултет. (M45)
Maksimović, J., & Milošević, D. (2020). Teorijska analiza uticaja medija na vršnjačko nasilje. Zbornik radova: Nauka i savremeni univerzitet 9, 311-321. Niš: Filozofski fakultet. http://dx.doi.org/10.46630/nisun.9.2020 (M63)