Naučne publikacije akademskog osoblja

NAPOMENA

Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.
Datum kreiranja: 24.10.2020.

Nikola Tatar

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 21. 9 . 1984.
  • Mesto rođenja: Niš
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Filozofski fakultet , Univerzitet u Nišu
  • Odsek / Grupa / Smer: Anglistika
  • Godina diplomiranja: 2007.
  • Spisak publikacija

  • Radovi u ostalim časopisima:

    Tatar, N. (2016). A Short Overview of Prefixed Verbs in English and Serbian. Philologia Mediana, Vol. 8. 453–465. ISSN 1821-3332 UDC 811.111'367.625'373.611

    Стаменковић, Д. и Татар, Н. (2016). Превођење енглеског глагола to run на српски језик: полисемија, контекст и остали изазови, Филолог, 13, 92–108.
    ISSN 2233–1158, UDK 811.111’367.625:811.163.41. DOI: 10.21618/fil1613092s.

    Tatar, N. (2018). Processing English Prefixed Verbs. Acta Medica Medianae, 57(4):137-143.  UDC:159.953:811.111'367.625   doi:10.5633/amm.2018.0418

    Tatar, N. & Stojković, M. (2019). ESP COURSES AND NEEDS ANALYSIS. Philologia Mediana, Vol. 11., 547–559. UDK 371.3::811.111’243 811.111’276.6

  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:

    Tatar, N. (2009). “Identiteti Amerike u romanu Lolita Vladimira Nabokova“. Zbornik Jezik, književnost, identitet: Književna istraživanja, 155–165, Niš: Filozofski fakultet ISBN 978-86-7379 189-0 UDK 821.161.1.09-31

    Tatar, N. (2010). “The Change of Meaning in English Post-Verbal Particles: Metaphor or Bleaching?“. Zbornik Jezik, književnost, promene: Jezička istraživanja, 479–487, Niš: Filozofski fakultet ISBN 978-86-7379-206-4   UDC 811.111’37

    Максимовић, С., и Татар, Н. (2017). Глаголска времена у насловима новинских чланака у британској штампи. Зборник Језик, књижевност, време: Језичка истраживања, 285 – 297. Ниш: Филозофски факултет ISBN 978-86-7379-446-4 UDK 811.111’366.58:070

    Stanković, М., & Tatar, N. (2018). E-testing Versus Paper Testing in EFL in Higher Education: A Comparative Analysis of Student Performance with Reference to Anticipated Stress Level. In S. Čepon (Ed.), Proceedings of the 1st International Conference Languages for Specific Purposes: Opportunities and Challenges of Teaching and Research (pp. 19–28). Ljubljana: Slovene Association of LSP Teachers.  COBISS.SI-ID=295685120 ISBN 978-961-91069-5-2 (pdf )

Poslednji put izmenjeno četvrtak, 20 maj 2021 20:37