Naučne publikacije akademskog osoblja

NAPOMENA

Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.
Datum kreiranja: 18.12.2013.

Dragana Jovanović

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 14.07.1982.
  • Mesto rođenja: Čačak
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Filozofski fakultet
  • Odsek / Grupa / Smer: Pedagogija
  • Godina diplomiranja: 2007.
  • Spisak publikacija

  • Monografije i poglavlja u monografijama:

    1. Kopas Vukašinović, E. i D. Jovanović (2009). Disabled children in society; u E. Kopas Vukašinović (prir): Perspektive kvalitetnog razvoja predškolskog deteta (114-130). Jagodina: Pedagoški fakultet. ISBN 978-86-7604-061-2 (М14)

    2. Matejević, M., J. Todorović & D. Jovanović (2015). Traditional and contemporary in assesment of family relationships of students of University of Niš. In: T. Petrović Trifunović, S. Milutinović Bojanić, & G. Pudar Draško (eds): MIND THE GAP(S): Family, Socialization and Gender (185-196). Belgrade: Institute for Philosophy and Social Theory, Center for Ethics, Law and Applied Philosophy. ISBN 978-86-82417-81-1 (М14)

    3. Jovanović, D. & M. Ćirić (2016). Benefits of transformational leadership in the context of education, The European Proceedings of Social and Behavioral Sciences (EpSbBS), Vol. 16, pp. 496-503 ISSN 2357-1330 (M14)

    4.Ćirić. M. & D. Jovanović (2016). Student engagement as a multidimensional concept, The European Proceedings of Social and Behavioral Sciences (EpSbBS), Vol. 16, pp. 194-187. ISSN 2357-1330. (M14)

    5. Пaвлoвић, M., Д. Joвaнoвић и М. Toшић (2013). Структурa узoркa с oбзирoм нa нajвaжниje сoциoдeмoгрaфскe вaриjaблe; у В. Хедрих, Ј. Тодоровић и М. Ристић (ур): Oднoси нa пoслу и у пoрoдици у Србиjи пoчeткoм XXI вeкa (245-258). Ниш:Филoзoфски фaкултeт. ISBN: 978-86-7379-313-9; COBIS.SR- ID: 203826700  (M44) 

    6. Бeлић, M., И. Симић и Д. Joвaнoвић (2013). Структурa узoркa с oбзирoм нa вaриjaблe кoje сe тичу пoрoдицe и пaртнeрских oднoсa; у В. Хедрих, Ј. Тодоровић и М. Ристић (ур): Oднoси нa пoслу и у пoрoдици у Србиjи пoчeткoм XXI вeкa (259-279). Ниш:Филoзoфски фaкултeт. ISBN: 978-86-7379-313-9; COBIS.SR- ID: 203826700 (M44) 

    7. Joвaнoвић, Д., Г. Рaкић Бajић и М. Toшић (2013). Структурa узoркa с oбзирoм нa вaриjaблe кoje сe тичу пoрoдицe и пoслa; у В. Хедрих, Ј. Тодоровић и М. Ристић (ур): Oднoси нa пoслу и у пoрoдици у Србиjи пoчeткoм XXI вeкa (281-298). Ниш:Филoзoфски фaкултeт.ISBN: 978-86-7379-313-9; COBIS.SR- ID: 203826700 (M44)

    8. Jovanović, D. (2022). Teorijske osnove liderstva u obazovanju. Niš: Filozofski fakultet. ISBN 978-86-7379-596-6, COBISS.SR-ID 70295049 https://doi.org/10.46630/tol.2022 (М42)

  • Knjige i udžbenici:

     

     

  • Radovi u ostalim časopisima:

     1. Marina Matejević, Dragana Jovanović (2011): The functionality of families with children with special needs from the sistemic perspective, Facta Universitatis, Series: Philosophy, Sociology, Psychology and History Vol 10, Nº1, pp. 57-66. UDC 316.356.2-056.26/.36 (M52)

    2. Matejević, M. & D. Jovanović (2014). How students estimate family relationships and competent parenting, Procedia – Social and Behavioral Sciences, Vol. 149, 547-552. ISSN: 1877-0428 (M23)

    3. Matejević, M., J. Todorović. & D. Jovanović (2014). Patterns of family functioning and dimesions of parenting style, Procedia – Social and Behavioral Sciences, Vol. 141, 431-437. ISSN: 1877-0428 (M23)

    4. Matejević, M., D. Jovanović & M. Jovanović (2014). Parenting style, parents' involvement in school activities and adolescents' academic achievement, Procedia – Social and Behavioral Sciences, Vol. 128, 288-293. ISSN: 1877-0428 (M23)

    5. Jovanović, D. & M. Matejević (2014). Relationship between rewards and intrinsic motivation for learning – Researches review, Procedia – Social and Behavioral Sciences, Vol. 149, 456-460. ISSN: 1877-0428 (M23)

    6. Matejević, M., D. Jovanović & V. Lazarević (2014). Functionality of family relationships and parenting style in families with substance abuse problems, Procedia – Social and Behavioral Sciences, Vol. 128, 281-287.  ISSN: 1877-0428 (M23)

    7. Matejević, M., D. Jovanović, & M. Ilić (2015). Patterns of family functioning and parenting styles of adolescents with depressive reactios, Procedia – Social and Behavioral Sciences, Vol.185, 234-239.  ISSN: 1877-0428 (M23)

    8. Jovanović, D. & M. Ćirić (2017). Methodоlogical specific of comparative research in education, Teaching, Learning and Teacher Education, 1(2), 33-42. ISSN 2560 – 4600 (Print), ISSN 2560 – 4619  (M53)

    9. Ćirić, M. & D. Jovanović (2017). Pripadnost zajednici učenja – percepcije studenata prve godine, Godišnjak za pedagogiju, 2(1). ISSN 1821-4770  (M53)

    10. Ćirić, M. i Jovanović, D. (2018). Konstruktivizam u pedagogiji: karakteristike, dometi i ograničenja. Godišnjak za pedagogiju, 3(2), 57–71. ISSN 1821-4770  (M53)

    11. Jovanović, M., Jovanović D. & B. Jevtić (2019). Pregled zastupljenosti didaktičkih sadržaja u savremenim kurikulumima pedagogije. Godišnjak za pedaogiju, 4(1), 23-45. ISSN 1821-4770  (M53)

    12. Minic, V., Jovanovic, M & Jovanovic, D. (2020). Physical and Health Education in the Modern Primary School.Facta Universitatis - Series: Physical Sport and Education, Vol. 18, No 20, pp 323-334. https://doi.org/10.22190/FUPES200114030M (M24)

    13. Ciric, M., Petrović, J. & D. Jovanovic (2020). Student u centru učenja – paradigma savremenog visokoškolskog obrazovanja [Student in the Center of Learning - a Paradigm of Contemporary Higher Education], Sinteze, 17, 1-12. DOI: 10.5937/sinteze9-26149 (М52)

    14. Jovanovic, D. (2020). Educational Aspects of Adult Participation in Playful Activities. Facta Universitatis -  Series: Teaching, Learning and Teacher Education, Vol. 4, No 2, pp 101-122. https://doi.org/10.22190/FUTLTE2002101J (М53) 

    15. Јовановић, Д. и Јовановић, М. (2021), Иницијално дидактичко-методичко образовање будућих педагога - процене студената педагогије, Годишњак за педагогију, 6(1), 35-48. ISSN 1821-4770  DOI: doi.org/10.46630/gped.1.2021.3 UDK 316.644-057.875: [378.6:1(497.11Niš):37.016 (М53)

    16. Jovanovic, D. (2022). The Analysis of Teacher Leadership Styles - Perceptions of Secondary School Students, Facta Universitats - Series: Teaching, Learning and Teacher Education, Vol. 6, No 1, pp. 11-32. (М53)

    17. Jovanovic, D., Jovanovic J. (2022). Understanding teacher leadership in the light of some sociological paradigms, Facta Universitats - Series: Philosophy, Sociology, Psychology and History, Vol 31, No 3, pp. 135-148. https://doi.org/10.22190/FUPSPH2203135J (М52)

     

     

     

  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:

    1. Јевтић, Б., и Д. Јовановић (2009). Информатичка писменост – кључна компетенција педагога у друштву знања и учења; у М. Даниловић и С. Попов (прир): Технологија, информатика и образовање за друштво знања и учења (544-551). Нови Сад: Факултет Техничких наука, Београд: ИПИ.  C0BISS.SR-ID 24335616 ISBN 978-86-7447-083-1   (M 33)

    2. Matejević, M., D. Jovanović & B. Vukoslavović (2015). Functionality of family relations and adolescents' achievement at school; In A. Farunza, T. Ciulei & A. Sandu (eds): Transdisciplinarity and Communicative Action (437-443). Italy: Medimond-Monduzzi Editore International Proceedings Division. ISBN 978-88-7587-713-2 (M33)

    3. Jovanović, D. & M. Matejević (2015). Leadership styles and educational outcomes – Review and analysis of some researches; In A. Farunza, T. Ciulei & A. Sandu (eds): Transdisciplinarity and Communicative Action (383-393). Italy: Medimond-Monduzzi  Editore International Proceedings Division.     ISBN 978-88-7587-713-2 (M33)

    4. Ćirić, M., Jovanović, D. (2016): Student Engagement as a Multidimensional Concept. WLC 2016 - World LUMEN Congress. Logos Universality Mentality Education Novelty 2016 LUMEN 15th Anniversary Edition. pp. 187-194. e-ISSN: 2357-1330.

    5. Đigić, G., Jovanović, D. (2020). Students’ assessment of online teaching and distance learning.In Tosic Radev M & Jovančević A. (Eds.): Psychology in the World of Science (147-166). Niš: Faculty of Philosophy ISBN 978-86-7379-572-0 COBISS.SR-ID 46385161

     

     

     

  • Radovi na domaćim naučnim skupovima:

    1. Јовановић, Д. (2009). Карактер међуљудских односа у школи и положај ученика у наставном процесу; у Т. Стефановић Станојевић, С. Видановић и В. Анђелковић (прир): Образовање и развој (37-54). Ниш: Филозофски факултет. COBISS.SR-ID 172037388 ISBN 978-86-7379-187-6 (M45)

    2. Бeлић, M. & Д. Joвaнoвић (2015). Пoвeзaнoст измeђу трaдициoнaлнe улoгe жeнe и физичкoг нaсиљa у пoрoдици; у Димитриjeвић, Б. (ур): Наука и савремени универзитет 4 (77-86). Ниш: Филoзoфски фaкултeт. UDK 159.954.072-057.875: 37.014.3, COBISS – SR 219500556,  ISBN 978-86-7379-392 (M45)

    3. Јовановић, Д. (2018). Подстицајна клима за учење и лидерство васпитача; У С. Радосављевић (Ур.): Средина за учење-извор грађења односа, интегрисаног учења и богаћења искустава детета (13-22), Newpress: Смедерево. (M61)

    4. Ћирић, М. & Д. Јовановић (2018). Ангажовање ученика и лидерска улога учитеља у савременом образовању; У Д. Здравковић (Ур.): Место и улога учитеља у савременом друштву (114-125), Педагошки факултет у Врању. ISBN 978-86-6301-026-0 (M45)

    5. Jovanović, D i M. Ćirić (2019). Razvoj liderske misli i prakse liderstva nastavnika: izazov i zahtev kvaliteta učenja i efektivnosti savremene nastave; u Lj. Paunović i S. Vidosavljević (ur.): Inovativni pristup u vaspitanju i obrazovanju (327-342). Leposavić: Učiteljski fakultet u Prizrenu ISBN 978-86-84143-51-0. 267-276 (М45)

    6. Јовановић, Д. (2020). Преглед и анализа савремених истраживања баријера партиципације одраслих у образовним активностима; у Стаменковић, Д., Шаранац Стаменковић, Ј., Скробић, Љ, Илић, М. & Каличаним М. (ур.): Наука и савремени универзитет 9 (323-340). Ниш: Филозофски факултет. ISBN 978-86-7379-553-9, COBISS.SR-ID 29198601 https://doi.org/10.46630/nisun.9.2020 (М45)

     

     

Poslednji put izmenjeno utorak, 11 april 2023 23:47