NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Marija Stojković
Dodatne informacije
-
Lični podaci
-
Obrazovanje
- Fakultet: University of Birmingham, UK College of Arts and Law, School of English, Drama and American & Canadian Studies, Centre for English Language Studies, Filozofski fakultet
- Odsek / Grupa / Smer: English Language Studies, Anglistika
- Godina diplomiranja: 2014, 2009, 1997
-
Spisak publikacija
-
Knjige i udžbenici:
Primary ELT Teacher Training Manual, Section 4:‘Listening as THE Primary Skill’, коаутори Марија Стојковић и Сузана Букумировић, наставни материјали у оквиру пројекта израде Приручника за обуку наставника енглеског језика у основним школама, Министарство просвете Републике Србије и Британски савет из Београда, јул 2003.
-
Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:
Стојковић Марија. 2011. Improving the level of motivation: a survey of different motivational techniques. Теме 35(3): 767-788. Ниш: Универзитет у Нишу [ISSN 0353-7919; UDK 159.947.5:159.953]:81'276.6]
-
Radovi u ostalim časopisima:
Благојевић, С. и М. Стојковић (2012) Комуникативни приступ у настави енглеског језика за посебне сврхе на универзитетском нивоу: теорија и пракса` Зборник радова Језик, књижевност, комуникација - језичка истраживања, уредник В. Лопичић и Б. Мишић Илић. стр. 509-518. Филозофски факултет у Нишу, Ниш. [ISBN 978-86-7379-241-5; COBISS.SR-ID: 190409740; UDK 811.111'276.6:378]
Стојковић Марија (2012) Евалуација уџбеника у настави енглеског језика за посебне сврхе на универзитетском нивоу. У Димитријевић, Б. (ур.), Наука и савремени универзитет. Филологија и универзитет, 811-826. Ниш: Филозофски факултет [ISBN 978-86-7379-263-7; COBISS.SR-ID 194676492; UDK 811.111`276.6:371.671]
Стојковић, М. (2015) USING THE SINCLAIR AND COULTHARD MODEL OF DISCOURSE ANALYSIS FOR EXAMINING CLASSROOM COMMUNICATION IN UNIVERSITY LEVEL ELT. У В. Лопичић и Б. Мишић Илић (ур): Језик, књижевност, дискурс, Ниш: Филозофски факултет, Универзитет у Нишу, стр. 591-604. [ISBN 978-86-7379-369-6; UDK 81’42:371.3]:378]
Стојковић Марија (2015) EVALUATING TESTS AT UNIVERSITY-LEVEL EFL: AN ANALYSIS OF AN ENGLISH LANGUAGE ACHIEVEMENT TEST IN SERBIA. У Димитријевић, Б. (ур.), Наука и савремени универзитет 4. Језик и књижевност у контакту и дисконтакту (I том), 369-387. Ниш: Филозофски факултет [ISBN 978-86-7379-390-0; UDК 378.147:811.111 371.263-057.875(497.11)]
Стојковић, М. (2017) MANAGING EDUCATIONAL INNOVATION IN CHANGING TIMES: AN ANALYSIS OF AN EFL TEACHER TRAINING PROGRAMME IN SERBIA. У В. Лопичић и Б. Мишић Илић (ур): Језик, књижевност, време, Ниш: Филозофски факултет, Универзитет у Нишу, стр.417-430. [ISBN 978-86-7379-446-4; UDK 371.13:811.111’243(497.11)]
-
Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
Благојевић, С. и М. Стојковић (2012) Комуникативни приступ у настави енглеског језика за посебне сврхе на универзитетском нивоу: теорија и пракса` Зборник радова Језик, књижевност, комуникација - језичка истраживања, уредник В. Лопичић и Б. Мишић Илић. стр. 509-518. Филозофски факултет у Нишу, Ниш. [ISBN 978-86-7379-241-5; COBISS.SR-ID: 190409740; UDK 811.111'276.6:378]
Стојковић Марија (2012) Евалуација уџбеника у настави енглеског језика за посебне сврхе на универзитетском нивоу. У Димитријевић, Б. (ур.), Наука и савремени универзитет. Филологија и универзитет, 811-826. Ниш: Филозофски факултет [ISBN 978-86-7379-263-7; COBISS.SR-ID 194676492; UDK 811.111`276.6:371.671]
Стојковић, М. (2015) USING THE SINCLAIR AND COULTHARD MODEL OF DISCOURSE ANALYSIS FOR EXAMINING CLASSROOM COMMUNICATION IN UNIVERSITY LEVEL ELT. У В. Лопичић и Б. Мишић Илић (ур): Језик, књижевност, дискурс, Ниш: Филозофски факултет, Универзитет у Нишу, стр. 591-604. [ISBN 978-86-7379-369-6; UDK 81’42:371.3]:378]
Стојковић Марија (2015) EVALUATING TESTS AT UNIVERSITY-LEVEL EFL: AN ANALYSIS OF AN ENGLISH LANGUAGE ACHIEVEMENT TEST IN SERBIA. У Димитријевић, Б. (ур.), Наука и савремени универзитет 4. Језик и књижевност у контакту и дисконтакту (I том), 369-387. Ниш: Филозофски факултет [ISBN 978-86-7379-390-0; UDК 378.147:811.111 371.263-057.875(497.11)]
Стојковић, М. (2015) USING QUALITATIVE RESEARCH TO EVALUATE CLT IN UNIVERSITY EFL/ESP CLASSES. Наука и савремени универзитет 5. Ниш: Филозофски факултет, Универзитет у Нишу. Књига сажетака, стр.241-242.
Стојковић, М. (2017) MANAGING EDUCATIONAL INNOVATION IN CHANGING TIMES: AN ANALYSIS OF AN EFL TEACHER TRAINING PROGRAMME IN SERBIA. У В. Лопичић и Б. Мишић Илић (ур): Језик, књижевност, време, Ниш: Филозофски факултет, Универзитет у Нишу, стр.417-430. [ISBN 978-86-7379-446-4; UDK 371.13:811.111’243(497.11)]
Стојковић, M. (2017). A Contrastive Coursebook Analysis in University Level ESP Courses: A Case Study. First International Conference of the Slovene Association of LSP Teachers. Rimske Terme, Slovenija, 18-20. maj 2017. Book of abstracts, p.51. 81‘243:37091.3(082) 37.091.3:81‘243(082)