Naučne publikacije akademskog osoblja

NAPOMENA

Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.
Datum kreiranja: 03.01.2014.

Suzana Djukic

Dodatne informacije

  • Lični podaci

  • Datum rođenja: 10.11.1969.
  • Mesto rođenja: Leskovac
  • Obrazovanje

  • Fakultet: Ekonomski fakultet Niš
  • Godina diplomiranja: 1992.
  • Spisak publikacija

  • Monografije i poglavlja u monografijama:

    1. Станковић,  Љ., Ђукић, С.  (2006) Маркетинг истраживања – студије случаја, Економски факултет Ниш, 314 страна, ISBN 86-85099-16-1; ISBN 978-86-85099-16-8; COBISS.SR-ID 12935532 (М 42)

    2. Станковић,  Љ., Раденковић-Јоцић, Д., Ђукић, С.  (2007)Унапређење пословне конкурентности, Економски факултет, Ниш, 179 страна, ISBN 978-86-85099-38-0, COBISS.SR-ID 137061388 (М 42)

    3. Ђукић, С. (2015) „Маркетинг иновације као кључни фактор конкурентске предности предузећа, у: Утицај иновација на пословне перформнансе предузећа, (редактор Љиљана Станковић), Економски факултет Ниш, стр: 125-174 (108339 карактера),  ISBN 978-86-6139-098-2, COBISS.SR-ID 220613644. (М 42)

    4. Ђукић, С. (2016) „Анализа детерминанти конкурентске позиције великих предузећа у Републици Србији у: „Унапређење конкурентности Републике Србије“  (редактор Бојан Крстић), Економски факултет Ниш, стр: 179-219 (66889 карактера), ISBN 978-86-6139-121-7, COBISS.SR-ID 224274444. (М43)

    5. Clients’ Satisfaction and Loyalty in Marketing Strategies of Serbian Banks (koautor Ana Stojković), део у тематском зборнку: Improving the Competitiveness of Enterprises and National Economies–Determinants and Solutions, Faculty of Economics, University of Niš, Editor: Bojan Krstić, PhD, Co-editor Prof. Zbigniew Paszek, 2013, pp. 143-158.

    6. Uzdržavanje od potrošnje – izazov na marketing, део у тематском зборнику: Антикризне политике и посткризни процеси: изазови економске науке, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Nišu, 2013, str. 527-539.

    7. Improving the Country Image as the Basis for Successful Involvement in the Integration Processes (koautori Lj. Stanković, A. Popović), део у тематском зборнку међународног значаја:   Rethinking Europe after the Economic Crisis – Lessons for the European Core and Periphery, Editor: Srđan Marinković, Faculty of Economics, University of Niš, 2013, pp. 231-244.

    8. Тржишна оријентација предузећа у Србији
    као детерминанта њихове иновативности и конкурентности    
    (коаутори Љ. Станковић, А. Поповић), део у тематском зборнику: Конкурентност предузећа у Србији, Центар за издавачку делатност Економског факултета у Београду, 2013, стр. 147-167.

    9. Станковић, Љ., Ђукић, С., Поповић, А. (2013) Improving the country image as the basis for successful involvement in the integration processesТематски зборник: Rethinking Europe after the Economic Crisis – lessons for the European Core and Periphery, Faculty of Economics, Niš (eds. Srdjan Marinkovic, Sylvie Rochhia), pp. 225-244, ISBN 978-86-6139-084-5 (M 14)

    10. Ђукић, С. (2013) Уздржавање од потрошње – изазов за маркетинг у: „Антикризне политике и посткризни процеси: изазови економске науке“,  Еконoмски факултет, Ниш, (редактори: З. Аранђеловић, С. Маринковић), стр. 527-539, ISBN 978-86-6139-086-9 (M 45) 

    11. Ђукић, С. (2014) Интеграција потрошача у иновационе активности предузећа у:  „Антикризне политике и посткризни процеси: изазови економске науке", Еконoмски факултет, Ниш, (редактори: З. Аранђеловић, С. Маринковић), стр. 527-539, ISBN 978-86-6139-095-1 (M 45)

    12. Ђукић, С., Станковић, Љ. (2016) Пропагандни апели у функцији тржишног позиционирања марке у: “Антикризне политике и посткризни процеси: изазови економске науке“ (уредници: Јадранка Ђуровић-Тодоровић и Марија Радосављевић), 2016, стр. 495-507, ISBN 978-86-6139-114-9 (M 45)

    13. Ђукић, С., Лепојевић, В. (2016) Анализа фактора који детерминишу цене некретнина у граду Нишу применом вишеструке регресије у: „Конкурентност и одрживи развој привреде Републике Србије“, (уредници: Јадранка Ђуровић-Тодоровић и Марија Радосављевић), Економски факултет Ниш, стр. 707-720, ISBN 978-86-6139-125-5 (M 45)

    14. Ђукић, С., Поповић, А. (2012) Управљање односима са купцима засновано на вредности у: „Наука и светска економска криза, књ. II (редактор Е. Петровић), стр. 335-343, ISBN 978-86-6139-055-5 (M 45)

    15. Информациона основа управљања маркетингом, део у монографији: "Ефикасност трансформације предузећа", Ниш, 1996, стр. 129-142.               

    16. Перцепције купаца производних добара о квалитету и њихов утицај на сатисфакцију, део у монографији: "Ефикасност трансформације предузећа", Ниш, 1997, стр. 173-179.

    17. Понашање центра куповине у различитим ситуацијама куповине, део у монографији: "Ефикасност трансформације предузећа", Ниш, 1998, стр. 148-155.

    18. Моћ и утицај - фактори организационе куповине,  део у монографији: "Ефикасност трансформације предузећа", Економски факултет, Ниш, 1999, стр. 94-99.                   

    19. Нови приступи у генерисању и одржавању лојалности потрошача, до у монографији: "Ефикасност трансформације предузећа", Економски факултет, Ниш, 2000, стр. 95-102. 

    20. Управљање циклусом везивања потрошача за предузеће, део у монографији: "Развој маркетинга-нове тенденције", Економски факултет Ниш, 2001, str. 177-186.    

    21. Холистичко управљање марком засновано на поверењу и емоционалној привржености потрошача, до у тематском зборнику: "Развијање конкурентске предности у Србији у процесу европских интеграција", Економски факултет, Ниш, 2008, стр. 123-134.

    22. Улога интерног маркетинга у процесу поновног освајања изгубљених потрошача (коаутор Љ. Станковић), део у тематском зборнику: "Развијање конкурентске предности предузећа у Србији у процесу Европских интеграција", Економски факултет, Ниш, 2007, стр. 159-172.

    23. Connecting Small and Medium Enterprises in the European Integration Process (коаутор Љ. Станковић), до у тематском зборнику: "Integration Problems in the European Union and Balkan Countries", University Ca’Foscari -Venice, Center for Economic Policy Analysis –DSE, Економски Факултет, Ниш, 2008, pp. 69-80.

    24. Управљање програмима лојалности потрошача, део у тематском зборнику: "Развијање конкурентске предности предузећа у Србији у условима  европских интеграција", књига 3, Економски факултет, Ниш, 2009, стр. 189-200.

    25. Унапређење конкурентности развојем маркетинг способности предузећа (коаутор Љ. Станковић), део у тематском зборнику: "Унапређење конкурентске предности јавног и приватног сектора умрежавањем компетенција у процесу европских интеграција Србије", Економски факултет, Ниш, 2011, стр. 267-284. 

    26. Brand Community as a Means of providing Customer Loyalty,  (коаутор Љ. Станковић), део у тематском зборнику: "Improving the Competitiveness of the Public and Private Sector by Networking Competences", Економски факултет, Универзитет у Нишу, 2012, pp.39-52.

    27. Управљање корпоративном репутацијом као нематеријалним ресурсом (коаутор Љ. Станковић), део у тематском зборнку: "Наука и светска економска криза", Еконoмски факултет, Ниш, 2011, стр. 223-232. 

    28. Customer Portfolio Management (коаутор Љ. Станковић), део у тематском зборнику: "Improving the Competitiveness of the Public and Private Sector by Networking Competences", Економски факултет, Ниш, 2011, pp. 225-244

    29Ђукић, С. (2014) Интеграција потрошача у иновационе активности предузећа у:  „Антикризне политике и посткризни процеси: изазови економске науке", Еконoмски факултет, Ниш, (редактори: З. Аранђеловић, С. Маринковић), стр. 527-539, ISBN 978-86-6139-095-1 (M 45)

  • Knjige i udžbenici:

    1. Станковић,  Љ., Ђукић, С.  (2009) „Маркетинг“, прво издање, Економски факултет, Ниш, 619 страна, ISBN 978-86-85099-86-1, COBISS.SR-ID 169333772

    2. Станковић, Љ., Ђукић, С. (2013) Маркетинг, друго издање, Економски факултет, Ниш, 619 страна, ISBN 978-86-6139-070-8,  COBISS.SR-ID 200787980.

    3. Станковић, Љ., Ђукић, С. (2014) „Маркетинг комуницирање, Универзитет у Нишу, Економски факултет, 425 страна, ISBN  978-86-6139-090-6, COBISS.SR-ID 206178316.

  • Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:

     

    1. Ђукић, С., Станковић, Љ., Лепојевић, В. (2015) Improvement of Innovation Capacity of SMEs in Republic of Serbia by Connecting with Key Stakeholders, Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics, Vol. 26, No. 4, pp. 431-441, ISSN 1392-2785  http: dx.doi.org/10.5755/j01.ee.26.4.8489 (SSCI IF20104 0.871) http://www.inzeko.ktu.lt/index.php/EE/article/view/8489 (M22)
  • Radovi u ostalim časopisima:

    1. Утицај центра куповине на избор стратегије тржишног  kомуницирања (коаутор Љ. Станковић), Економске теме 1/1997, Ниш, стр. 97-107.      

    2.Сегментација индустријског тржишта - претпоставка развоја предузећаЕкономске теме, бр. 1-2/1999, Ниш, стр. 557-564.   

    3. Нова маркетинг парадигма и управљање пројектима (коаутор Љ. Станковић), Менаџмент, бр.13-14/1999, стр. 59-62.          

    4. Research Industrial Buyer Behavior - Key Factor of Strategic Positioning, (коаутор Љ. Станковић), Facta Universitatis, Series Economics and Organization, Vol. 1,  No.  8, 2000, pp. 17-25.                                                       

    5. Портфолио анализа - основ за избор стратегијских партнера, Стратегијски менаџмент, бр. 2/2001, стр. 75-80.      

    6.   Од традиционалног ка тржишно оријентисаном предузећу (коаутор Љ. Станковић), Економске теме, 3/2001, стр. 65-75.          

    7. Повезивање учесника на тржишту - изазов за маркетинг у условима глобализације (коаутор Љ. Станковић),  Економске теме, 1-2/2001, стр. 413-421.            

    8. Internet as the Means of Creating Value for Consumer (коаутор Љ. Станковић), Facta Universitatis, Series Economics and Organization, Vol. 1,  No.  9, 2001, pp. 9-18.                                                                                               

    9. Стратегијско управљање производњом засновано на маркетинг односима  (коаутор Љ. Станковић), Економске теме, 5/2002,  стр. 31-41.    

    10. Масовно прилагођавање предузећа на тржишту коришћењем флексибилних производних система (коаутор Љ. Станковић), Економика, Ниш, 2002, стр. 535-540.   

    11. Управљање кључним клијентима у функцији повећања нивоа ефикасности предузећа (коаутор Љ. Станковић),  Економске теме, 3/2002,  стр. 45-57.      

    12. Вредност марке – кључни фактор ефикасности стратегије предузећа, Економске теме  3/2003, стр. 65-72.          

    13.. Увођење нових производа и услуга у функцији унапредјења конкурентности (коаутор  Љ. Станковић), Економист, 2004, Вол. 40., Бр. 1/2004, стр. 41-49.      

    14. Problems of Measuring Success of New Product (коаутор  Љ. Станковић), Facta Universitatis, Series Economics and Organization, Vol. 2, No. 2, 2004, pp. 101-110.   

    15. Интегрисани системи контроле маркетинг односа (коаутор  Љ. Станковић)Економске теме 3/2004, стр. 15-30.                                                                   

    16. Проблеми вредновања марке (коаутор  Љ. Станковић), Економика предузећа, новембар - децембар, 2004, стр. 273-280.                                                       

    17. Условљеност пословних перформанси предузећа развојем тржишно заснованих ресурса, (коаутор Љ. Станковић), Економске теме, 5/2005, стр. 79-89.                    

    18. Унапређење конкурентске предности јачањем друштвене одговорности предузећа, (коаутор Љ. Станковић),  Економске теме, бр.1/2 2006, стр. 401-409.

    19. Strategic Brand Management in Global Environment, (коаутор Љ. Станковић) Facta UniversitatisSeries Economics and Organization, Vol.3, No.2, 2006, pp.125-133.                                                                                  

    20. Информисање и образовање потрошача у функцији повећања конкурентности (коаутор  Љ. Станковић), Економске теме, бр.1/2007, стр. 233-245.        

    21. Друштвена одговорност предузећа – основ за креирање вредности (коаутор  Љ. Станковић), Теме, Унивезитет у Нишу, 1/2007, стр. 229-242.      

    22. Интегрисање комуникационих активности у функцији унапређења пословне ефикасности, Економске теме, Бр. 1/2007, str. 9-20.

    23. Холистичка организација маркетинга (коаутор Љ. Станковић), Економске теме, 3/2007, стр. 39-52.    

    24. The Impact of Downsizing on the Corporate Reputation (коаутор Б. Ђорђевић), Facta Universitatis, Series Economics and Organization, Vol. 5, No.1/2008, pp. 51-62.

    25. Challenges of  Strategic Marketing of  Tourist Destination under the Crisis Conditions (коаутор Љ. Станковић), Facta Universitatis, Series Economics and Organization, Vol. 6, No. 1, 2009. pp. 23-32.

    26. Маркетинг стратегија оријентисана на вредност (коаутор Љ. Станковић),  Marketing, бр. 2/2009, str. 73-78.

    27. Унапређење пословне конкурентности развојем кластера (коаутор Љ. Станковић), Економика предузећа, мај-јун, 2010,  стр. 131-139.

    28. Улога и значај друштвених медија у комуницирању вредности марке, Маркетинг, Вол. 42, Бр. 1/2011, стр. 17-26.

    29.Развој новог маркетинг приступа у туризму (коаутор Љ. Станковић), Теме, 1/2011, стр. 133-148.

    30. Развијање иновационих стратегија усмерених на потрошаче (коаутор Љ. Станковић), АНАЛИ Економског факултета у Суботици,  Вол. 47, Бр. 2/2011, стр. 47-64.

    31. Enhancing an Enterprises's Innovation Performance Measurement System (коаутори: Љ. Станковић, Б. Новићевић), Facta Universitatis Series Economics and Organization,Vol. 8, No. 4/2011, pp. 331-343.

    32. Станковић, Љ., Ђукић, С., Младеновић, И., Поповић, А. (2011) Innovation-Based Improvement of the Enterprise Business Competitivenes, Economic Themes,  Vol. 49, No. 4, стр. 559-580. (М 51)

    33. Servise Qualty as Determinant of Customer Satisfaction (koautor V. Kijevčanin)  Facta Universitatis Series Economics and Organization, Vol. 9, No 3, 2012, pp. 311 - 325.

    34. Designing Corporate Sustainabily Performance Measurement System (коаутори: Љ. Станковић, Б. Новићевић), Facta Universitatis Series Economics and Organization, Vol. 9, No 4, 2012, pp. 417 - 427.

    35. Информисање потрошача- заштита од утицаја обмањујућег оглашавања (koautori Lj. Stanković, A. Popović), Marketing, 1/2013, Vol. 44, str. 13-28.

    36. Ђукић, С. Кијевчанин, В. (2012) Service Quality as Determinant of Customer Satisfaction, Facta Universitatis Series Economics and Organization, Vol. 9, No.3, pp. 311-325, ISSN: 0354-4699 (M 51)

    37 Станковић, Љ., Новићевић, Б., Ђукић, С. (2012) Desining Corporate Sustainability Performance Measurement System, Facta Universitatis Series Economics and Organization,Vol. 9, No. 4, pp. 417-427, ISSN: 0354-4699 (M 51)

    38.Станковић, Ђукић, С., Поповић, А. (2012) Истраживање мотива и ствова потрошача о туристичким дестинацијама, Маркетинг, Vol. 43 No.2/2012, стр. 104-113, ISSN 0354-4699 (M 51)

    39.Станковић, Љ., Ђукић, С., Поповић, А. (2012) Развој теорије и праксе маркетинга, Часопис Економске теме, Вол. 50, бр. 4, pp. 599-614, ISSN 0353-8648 (M 51)

    40. Станковић, Љ., Ђукић, С., Поповић, А. (2012) Развој друштвено одговорног маркетинга,Часопис Маркетинг, Вол. 43, бр. 3, стр. 181 – 190, ISSN 0354-4699 (M 51)

    41. Станковић, Љ., Ђукић, С., Поповић, А. (2013) Информисање потрошача –заштита од утицаја oбмањујућег оглашавања, Маркетинг, Вол. 44, бр.1, стр. 13-28, ISSN 0354-4699 (M 51)

    42.Станковић, Љ., Ђукић, С., Поповић, А. (2013) Унапређење система вредновања маркетинг перформанси, Маркетинг, Вол. 44, бр. 4, стр. 321-332,  ISSN 0354-4699 (M 51)

    43. Крстић, Б., Ђукић, С., Поповић, А. (2014) Вредновање марке као кључне интлектуалне имовине из перспективе потрошача, Маркетинг, Вол. 45, бр. 1,  стр. 14-28, ISSN 0354-4699 (M 51)

    44. Ђукић, С, Станковић, Љ. (2014) Problems in the Valuation of Business Customers, Economic Themes, Vol. 52,  No. 4, pp. 389-401, ISSN 0353-8648 (M 51)

    45. Станковић, Љ., Ђукић, С., Поповић, А. (2014) Маркетинг иновације као извор конкурентске предности предузећа, Маркетинг, Вол. 45, бр. 4, стр. 278-293, ISSN 0354-4699  (M 51

    46. Ђукић, С. (2014) Потрошач као учесник иновационих мрежа, Маркетинг, Вол. 46, бр. 1, стр. 3-11,  ISSN 0354-4699 (M 51)

    47. Станковић, Љ., Ђукић, С., Лепојевић, В. (2014) Innovation Capacities of Serbian Small and Medium-sized Enterprises, Часопис Teme, Бр. 3, Вол. 38/2014. pp. 1077-1093, ISSN 0353-7919  24)

    48. Поповић, А., Станковић, Љ., Ђукић, С. (2015) Positioning Strategies of Higher Education Institutions in the Republic of Serbia, Часопис Teme, Vol. XXXIX, No 3. (Jul-September), pp. 643-659, ISSN 0353-7919  24)

  • Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:

    1. Управљање портфолиом пројеката (коаутор Љ. Станковић), IV Интернационални симпозијум: "Управљање пројектима у Југославији на почетку новог миленијума", YUPMA,  Златибор, 2000, str. 50-54.

     2. Управљање променама у односима са потрошачима (коаутор Љ. Станковић), Међународни симпозијум: "Менаџмент промена", SymOrg, Златибор, 2000, str. 413-418.                                3. Developing profitable customer relationship in new marketing environment (коаутор Љ. Станковић),  Áбилеyна международна конференциÔ: XXI век: Очаквани реалности в бизнеса и мениџмента, том II, "Маркетинг на бизнеса", Стопанска академи® "Д.А. Ценов", СвиÈов", октомбри, 2001, стр. 44-

    4. Валоризација пројекта развоја новог производа (коаутор С. Стефановић)Интернационални симпозијум, YUPMA, Златибор, 2001, str. 94-99.                  

     5. Aligning Marketing Strategy and Organizational Desing of Enterprise (коаутор Љиљана Станковић), Международни семинар: "Управленски и маркетингови проблеми на малкиa и среден бизнес", Факултет за управление и информатика и Економски факултет Ниш, Софија, 2002, стр. 88-94.                                                         

     6. Управљање пројектима у стратегијским алијансама (коаутор Љ. Станковић), IX интернационални симпозијум: "Са пројект менаџментом у европске интеграције", Златибор 2005, зборник радова, стр. 138-142.

    7. Развијање маркетинг стратегије усредсређене на вредност, 11тh Међународна конференција: "Управљање квалитетом и поузданошћу",  ICDQM-2008, Београд, 18-19. јуни, стр. 707-712.

    8. Креирање поверења и привржености - основ дугорочног задржавања потрошача, XI Интернационални симпозијум: "Менаџмент и друштвена одговорност предузећа", SymOrg Београд, 11-1. септембар, 2008, рад на цд-у, Web page: www.symorg2008.fon.bg.ac.yu/radovi/arhiva-radova.php.ж

    9. Enterprises Strategic Response to Changes  in  the Consumption System under Crisis Conditions (коаутори:  Љ. Станковић, А. Поповић), International Scientific Conference: "Challenges of the World Economic Crisis",  Економски факултет Ниш, pp. 237-245.

    10. Aligning Marketing Theory and Practice with Changes in the Environment (коаутор Љ. Станковић), 3rd International Scientific Conference: "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies", Maribor, Slovenia, September 24-25/2009, pp. 261-267.

    11. Using Social Networks for Internet Marketing (koautor J. Stanković), Internationa Scientific Conference: The Challegnes of Economic Sciense and Practice in 21st Century, Ekonomski fakultet Niš, 2010, pp. 661-669.

    12. Запослени као лимитирајући фактор остварења супериорних маркетинг перформанси, XII Међународни симпозијум: "Organizational Sciences and Knowledge Management", SymOrg, Златибор, 09-12 јун, 2010, рад на цд-у, Web page: www.symorg2010.fon.bg.ac.yu/radovi/arhiva-radova.php.

    13. Enterprises Strategic Response to Changes  in  the Consumption System under Crisis Conditions (коаутори:  Љ. Станковић, А. Поповић), International Scientific Conference: "Challenges of the World Economic Crisis",  Економски факултет Ниш, 2011, pp. 237-245.

    14. Importance of CRM Strategy Development for Increasing Competitiveness of Serbian Enterprises (коаутори: Љ. Станковић, А. Поповић), Зборник са међународног научног скупа: "Proceeding of the 19th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central Eastern Europe", Беч,  2011, pp. 461-482.

    15. Lojalnost klijenata kao osnov konkurentnosti poslovnih banaka (koautor Ana Stojković), Međunarodni naučni skup: Upravljanje kvalitetom i pouzdanošću, Beograd,  2013, str.  124-129.

    16. Станковић, Љ., Ђукић, С., Поповић, А. (2012) Consumer Behaviour Research as the Basis for Developing Marketing Strategy of Tourism Organizations: an Empirical Study, International Scientific Conference AHTMMC 2012 - 2nd Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management Conference, Corfu Island, Greece, 31.5.-3.6. (M 33)

    17. Станковић, Љ., Ђукић, С., Поповић, А. (2012) Institutional platform for sustainable  consumption in European Union and Serbia, in: „Serbia аnd The European Union, faculty of Economics, University of Niš, 18 October, 2012 (ed. Z. Aranđelović, S. Marinković) pp. 145-158, ISBN 978-86-6139-061-6 (M 33)

    18. Ђукић, С., Ивковић, М. (2015) Crisis Management in Automotive Industry, у: „The Development of Bulgarian Economy – 25 years between Expectations and Relaity“, 20-21.11. 2015.,  Svištov, Bugarska, pp. 422-427, ISBN 978-954-23-1105-89 (M 33)

    19. Станковић, Љ., Ђукић, С., Поповић, А. (2016) The West and the Rest: The Extent of Marketing in Higher Education Institutions in Developed and Developing Countries, Tth EMAC Regional Conference: „Where the East kisses the West: Marketing Convergence and Divergence in the New Europe, University of Sarajevo, Sarajevo, September 14-16, Book of Abstracts. (M 34)

  • Radovi na domaćim naučnim skupovima:

    1. Портфолио анализа - основ за избор стратегијских партнера, Научни симпозијум: "Методе, технике, средства и информатичке технологије у стратегијском менаџменту", Суботица, Стратегијски менаџмент, бр. 2/2001, стр. 75-80.                                        

    2. Развијање маркетинг стратегије банкарских организација (коаутор Љ. Станковић), Научни симпозијум: "Методе, технике, средства и информатичке технологије у стратегијском менаџменту"Суботица, Стратегијски менаџмент, бр. 1/2002, стр. 58-63.    

     3. Ђукић, С., Станковић, Љ. (2012) Brand Community as a Means of Providing Customer Loyalty, in:“Improving  the Competitiveness of the Public and Private Sector by Networking Competences, knjiga I, (eds. B. Krstić, A. Chodynski) pp. 39-52, ISBN 978-86-6139-51-7 (M 63)

    4. Ђукић, С., Стојковић, А. (2013) Лојалност клијената као основ конкурентности пословних банака, у: „Управљање квалитетом и поуздношћу“, Београд, 27-28. јун,  стр. 124-129, ISBN-978-86-86355-14-0 (M 63)

    5. Станковић, Љ., Ђукић, С., Поповић, А. (2013) Тржишна оријентација предузећа у Србији као детерминанта њихове иновативности и конкурентности, у: „Конкурентност предузећа у Србији, (уредници: Н. Јанићијевић, С. Ловрета), Центар за издавачку делатност Економског факултета у Београду, Београд, str. 147-166, Ниш, октобар 2013. Године, ISBN 978-86-403-1340-7. (M 44 и М 63)

    6. Ђукић, С., Стојковић, А. (2015) Одрживи маркетинг као фактор репутације предузећа, у: „Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU“, 16-17.04.2015., Novo Mesto, Slovenija, str. 165-174, ISBN 978-961-6770-32-3 281317632 (M 63)

    7. Ђукић, Т., Ђукић, С. (2017) Перформансе пословања малих и средњих предузећа у Републици Србији, у: „Економске политике малих земаља у условима европских интеграција, Економски факултет, Универзитет у Бања Луци, 7.-8.2.2017., Бања Лука, рад на ЦД-у,  http://www.efbl.org/upload/dokumenti/Program-odrzavanja-naucnog-skupa-2017.pdf (M 63)

Poslednji put izmenjeno nedelja, 14 maj 2017 13:28