NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Aleksandra Jovanović
Dodatne informacije
-
Lični podaci
- Datum rođenja: 06.10.1988.
- Mesto rođenja: Niš
-
Obrazovanje
- Fakultet: Filozofski fakultet
- Odsek / Grupa / Smer: Pedagogija
- Godina diplomiranja: 2011.
-
Spisak publikacija
-
Monografije i poglavlja u monografijama:
1. Maksimović, J. i Jovanović, A. (2020). Autonomija nastavnika utemeljena na procjeni i akcijskom planu unapređivanja rada škole. U: I. Buchberger i B. Ćulum Ilić (ur.): Suvremeni trendovi i izazovi nastavničke profesije-Zbornik Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, online izdanje (str. 31-51). Rijeka: Filozofski fakultet. ISBN 978-953-361-000-9 (elektroničko izdanje) ISBN 978-953-7975-98-2 (tiskano izdanje)
-
Radovi u ostalim časopisima:
1. Јевтић, Б. и Јовановић, А. (2020). Доминантне вредносне оријентације и фактори вредносног усмеравања младих. Годишњак за педагогију, 6(2), 7-20. doi: 10.46630/gped.2.2020.01
2. Jovanović, A. (2020). Prikaz knjige Statistički testovi u pedagoškim istraživanjima. Pedagoška stvarnost, God. LXVI, Br. 2, 204-207. DOI: 10.19090/ps.2020.2.204-207
3. Станисављевић-Петровић, З. и Јовановић, А. (2020). Мобилно учење у формалном и неформалном окружењу-дилеме и препреке. Норма, XXV(1), 19-30. doi: 10.5937/norma2001019S UDK: 374.71:159.953.5[004 BIBLID: 0353-7129, 25(2020)1 ISSN 0353-7129 COBISS.SR-ID 103739399
4. Максимовић, Ј. и Јовановић, А. (2020). Саморефлексија одељењских старешина и перцепције ученика о управљању вршњачким конфликтима. Наша школа, XXVI (1), 97-122. doi: 10.7251/NSK2001097M
5. Јовановић, А. (2019). Школска клима и превенција вршњачких конфликата. Зборник радова Педагошког факултета у Ужицу, год. 22, бр. 21, 61-76. УДК 316.62-053.6 ISSN 2560-550X COBISS.SR-ID 254337804
6. Максимовић, Ј. и Јовановић, А. (2019). Оправданост научног сазнања - Поперово и Куново поимање науке. Култура полиса, год. XVI, бр. 39, 381-391. УДК 165.6/.8:165.9
7. Maksimović, J. & Jovanović, A. (2019). Sociometric status of adolescents and sport orientation: case study. Istraživanja u pedagogiji (Research in Pedagogy), 9(2), pp. 191-202. UDC: 379.831 doi: 10.17810/2015.101
8. Kostadinovic, M. & Jovanovic, A. (2019). Graffiti as a means of communication of subcultural groups. Соціальні комунікації: теорія і практика (Social Communications: Theory and Practice), vol. 8, pp. 54-60. UDK 007:304:004.9 ISSN 2522–9125 (Online)
9. Jovanović, A. i Kostadinović, M. (2019). Digitalna kompetentnost adolescenata. Godišnjak za pedagogiju, 4(1), 85-100. UDK 37.018.43:004.738.5 ISSN 1821-4770 COBISS.SR-ID 174017804 doi: 10.46630/gped.1.2019.06
10. Jovanović, A. (2018). Explication of a book Action Research and Reflexive Practice. Research in Pedagogy (Istraživanja u pedagogiji), Vol. 8, No. 1, pp. 94-97.
11. Јевтић, Б. и Јовановић, А. (2018). Саветодавно-васпитни рад и превенција насиља. Годишњак Педагошког факултета у Врању, 9(2), 45–56. doi: 10.5937/gufv1802045J УДК 371.12 : 373.3/.5316.624-057.874 ISSN 2466-3905 COBISS.SR-ID 221686284
12. Јевтић, Б. и Јовановић, А. (2018). Развијање просоцијалности у настави веронауке и грађанског васпитања. Наша школа, вол. XXIV, бр. 2, стр. 29-49. doi: 10.7251/NSK1802029J УДК 37.014.523:37.016:2 COBISS.RS-ID 7947544
13. Јовановић, А. (2018). Ставови ученика о настави Грађанског васпитања. Учење и настава, год. 4, бр. 2, стр. 309-324. УДК 371.3::37.035 ISSN 2466-2801 COBISS.SR-ID 217855244
14. Станојевић, Д. и Јовановић, А. (2018). Ставови наставника према примени индивидуализације у описном оцењивању ученика. Иновације у настави, вол. 31, бр.4, стр. 74-88. doi: 10.5937/inovacije1804074S UDC 371.212.7 371.26/.27
15. Stanisavljević-Petrović, Z., Cvetković, M. i Jovanović, A. (2012). Humanizaton of School According to the idea of Paulo Freire. Facta universitatis - series: Philosophy, Sociology, Psychology and History, vol. 11, No. 1, pp. 33-42. UDC 37.014 Freire P. ISSN 1820-8509
-
Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
1. Maksimović, J. & Jovanović, A. (2018). Action Research in School: Opportunities and Perspectives of Conducting. In: C.J. McDermott, M. Cotič, & A. Kožuh (Eds.), Lodging the Theory in Social and Educational Practice (pp. 101-118). Los Angeles: Education Department, Antioch University Los Angeles. ISBN 978-1-64467-904-3
2. Kostadinović, M. i Jovanović, A. (2017). Safety of Adolescents in the Digital Age. U: Pralica, D. i Šinković, N. (ur). Digitalne medijske tehnologije i društveno-obrazovne promene 7, (str. 111-123), Novi Sad: Filozofski fakultet. UDC 004.738.5-053.81 ISBN 978-86-6065-450-4 COBISS.SR-ID 322094599
-
Radovi na domaćim naučnim skupovima:
1. Јovanović, А. (2020). Participacija roditelja u školovanju dece: aktivnosti roditelja i škole. U: L. Radulović, V. Milin i B. Ljujić (ur.), Participacija u obrazovanju, pedagoški (p)ogledi, Zbornik radova, Nacionalni skup Susreti pedagoga, 24. i 25. januar, 2020. (154-161). Beograd: Filozofski fakultet; Pedagoško društvo Srbije. UDK 37.064.1 ISBN 978-86-80712-34-5 (IZPIA) COBISS.SR-ID 282533132
2. Јовановић, А. (2019). Педагошка обележја саветодавног рада са ученицима. У: Г. Ђигић, и Л. Милошевић-Радуловић, (ур.), Тематски зборник радова Наука и савремени универзитет 8, Том 1, Савремено друштво и наука (129-142), 10. новембар 2018. Ниш: Филозофски факултет. УДК 371.12:37-051; 37.048.2 ISBN 978-86-7379-516-4 COBISS.SR-ID 280737292