NAPOMENA
Za tačnost unetih podataka o publikacijama, naučnim i umetničkim referencama odgovorni su autori.Nataša Mladenović
Dodatne informacije
-
Lični podaci
- Datum rođenja: 13.01.1991.
- Mesto rođenja: Niš
-
Obrazovanje
- Fakultet: Filozofski fakultet u Nišu
- Odsek / Grupa / Smer: Psihologija
- Godina diplomiranja: 2014.
-
Spisak publikacija
-
Radovi u časopisima sa IMPACT faktorom:
Mladenović, N., Marković, E., Krulj, J., & Vidosavljević, S. (2020). Parental War Trauma and Child Distress: Mediation Role of Parenting Styles, Attachment and Family Functioning. Journal of Loss and Trauma, 26 (7) 624-637.
https://doi.org/10.1080/15325024.2020.1859301
M23
-
Radovi u ostalim časopisima:
2022
Marković E., Vidosavljević S., Krulj J., Lazović N., (2022). Psihološki faktori formiranja proenviromentalnih stavova kod dece. SportLogia, 1 (18), 57-64.
doi: 10.5550/sgia.221801.se.mvkl
UDK: 159.922.7:50
Lazović N., Krulj J., Vidosavljević S., Marković E., (2022). The Correlation Between Father Involvement and The Academic Achievement of Their Children: Meta-Analysis. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education, 10 (3), 53-60.
UDK: 37.091.26:[37.015.3:159.953316.362.32
https://doi.org/10.23947/2334-8496-2022-10-3-53-60
Lazović N., Ranđelović K., (2022). The authoritarian father: the predictive role of conflict resolution styles and the attachment dimension. Facta Universitatis Series: Philosophy, Sociology, Psyschology and History, 21 (1), 49-60.
DOI: https://doi.org/10.22190/FUPSPH2201049 M52
Лазовић Н., Марковић Е., (2022). Родитељске и неродитељске фигуре привржености као предиктори афективне везаности. Баштина, 57 (32), 437-450.
DOI:https://doi.org/10.5937/bastina32-38520
M24
2021
Ranđelović K., Goljović N., Mladenović N., (2021). Afektivna vezanost i uspešnost partnerskog odnosa – medijaciona uloga praštanja. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, 51 (4), 431-454.
M51
2020
Круљ Ј., Видосављевић С., Младеновић Н., (2020). Јан Амос Коменски – учитељ народа и зачетник дидактичких принципа. Зборник радова Филозофског факултета у Приштини 50(3), 101-121.
М51
Младеновић Н., Круљ Ј., (2020). Стресни социјални и материјални услови као медијатори између ратних трауматских искустава и менталног здравља одраслих на Косову и Метохији. Баштина, 30 (50), 387-401.
YU ISSN 0353-9008
Категоризација М51
2019
Marković E., Vidosavljević S., Krulj J., Mladenović N., (2019). The role of the family in preschool education. International Journal KNOWLEDGE, 35(2), pp 517-522.
UDK 37, ISSN 2545-4439, ISSN 1857-923X
Категоризација М14
Младеновић Н. (2019). Трауме у детињству; Ратна траума. Зборник Учитељског факлтета у Призрену са привременим седиштем у Лепосавићу, 13, 123-144.
ИСБН 1452 - 9343, УДК 378
Категоризација М53
2018
Mladenović N., (2018). Cognitive behavioral therapy with children, Zbornik radova Učiteljskog fakulteta Leposavić, 12, 173-187.
UDK 378, ISSN 1452-9343
Категоризација М53
2017
Младеновић, Н. (2017). Повезаност ирационалних уверења и самоефикасности студената и веза са неким социодемографским варијаблама, Зборник радова Учитељског факултета у Призрену са привременим седиштем у Лепосавићу, 11, 119-131.
УДК 378, ИССН 1452-9343
Категоризација М53
2016
Цветановић, Н., Пешић, К., Ранђеловић, К., Младеновић, Н. (2016). Особине личности и рационална и ирационална уверења као предиктори социјалне анксиозности код студената. У: Б. Димитријевић, А. Благојевић (ур.), Зборник радова Ментално здравље младих, (39-66). Ниш: Студентски културни центар Ниш.
УДК 159.923.2:364.624.6, ИСБН 978-86-7379-427-3
Категоризација М33
-
Radovi na naučnim skupovima međunarodnog značaja:
Marković E., Vidosavljević S., Krulj J., Mladenović N., (2020). Teacher’s competences in working with gifted children. International Journal KNOWLEDGE 40(2), pp 355-361.
UDK 37, ISSN 2545-4439, ISSN 1857-923X
М33
Mladenović N., (2017). Irrational beliefs, anxiety and self – efficacy among students. In V. Hedrih (Ed.) International Thematic Proceedings Book “Work and family relations at the beginning of the 21st century“, 89-101.
UDC 159.942.4/.5:159.944-057.87, ISBN 978-86-7379-468-6
Категоризација М33
Младеновић Н., Ранђеловић К., (2019). Перципирани васпитни став родитеља као предиктор асертивности студената, У: Љ. Пауновић и С. Видосављевић (ур.) Зборник радова Иновативни приступи васпитању и образовању: стање, дилеме и перспективе, с научног скупа одржаног 31.05.- 01.06.2019. на Учитељском факултету у Призрену - Лепосавићу, 343-355.
ISBN 978-86-84143-49-7
-
Radovi na domaćim naučnim skupovima:
Категоризација М45